A Munkaruhapont webáruház szállítási ismertetője
Átvétel kiszállítással, vagy csomagautomatában
Amint rendelésed hiánytalanul összeállt és átadásra került a GLS, vagy az MPL futárszolgálat részére, a délutáni órákban e-mailt küldünk, hogy a következő napon csomagod érkezik.
Fizetésre egyaránt készpénzben és bankkártyával is lehetőség van. Ha nem akarsz utólag fizetni, válaszd a rendelés leadása során az előre utalást vagy a bankkártyás fizetést.
A szállítás napközben történik, ezért kérjük olyan címet adj meg, ahol lehetőséged van a nap folyamán átvenni a rendelésedet. Csomagpontos kézbesítés esetén az átvevő pont értesítést küld, amint a rendelés átvehető az általad korábban kiválasztott csomagautomatában vagy fix ponton.
Szállítási díjak
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 1800 Ft
- GLS Csomagautomata: 1800 Ft
- GLS Csomagpont: 1800 Ft
- Házhozszállítás MPL futárszolgálattal: 1800 Ft
- MPL Csomagautomata: 990 Ft
- MPL Posta Pont szállítás: 990 Ft
- MPL Postán maradó szállítás: 990 Ft
- Átvétel a nyíregyházi szaküzletben: 0 Ft
Bruttó 50.000 Ft értékhatár fölött ingyenes a szállítás.
Kérjük, hogy vedd figyelembe!
- Csak abban az esetben adj fel rendelést oldalunkon, ha biztos vagy benne, hogy át is veszed azt, hiszen a megrendelésed beszerzése, készletezése, számlázása, csomagolása és kiszállítása számottevő munkát jelent.
- A Vevő által megrendelt, kiszállított, de át nem vett, és előzetesen vissza nem mondott csomagok szállítási költségét, valamint a visszaszállításból eredő többletköltséget kiszámlázzuk a vásárló részére.
- Az át nem vett rendelések feladói rendszerünkből kizárásra kerülhetnek.
Fizetési módok
- Utánvétes fizetés: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor szeretnéd kifizetni, akkor válaszd az “Utánvétel” fizetési módot. A futárnál lehetőséged lesz készpénzzel és bankkártyával is egyaránt fizetni. Ez a fizetési mód +350 Ft utánvét kezelési többlet költséggel jár.
- Online bankkártyás fizetés: A fizetés az OTP SimplePay felületén történik, maximális biztonságban az OTP Bank segítségével. MasterCard, Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron és American Express kártyákat fogadunk el. Sikeres fizetés esetén a SimplePay-től is visszaigazoló emailt fogsz kapni és a csomagot megrendelés után rövidesen összekészítjük.
- Banki előre utalás: A rendelés feldolgozását követően kollégáink elkészítik az utaláshoz szükséges számlát, majd továbbítják azt a megadott e-mail címre. Csomagodat a számlánkon történő jóváírás után postázzuk.
Kedvezményezett neve: RUMED KFT.
Kedvezményezett bankja: Unicredit Bank
Kedvezményezett számlaszáma: 10914007-00000004-10760017
Hogyan kérhetek áfás számlát a vásárlásról?
- Minden megrendelés esetén áfás számla kerül kiállításra. A számla elkészítéséhez szükséges adatokat a pénztár oldalon van lehetőség megadni.
- Vállalkozások számára az adószám megadása kötelező. Kérjük, hogy a megadott adatok helyességét a rendelés leadása előtt ellenőrizd!
- Amennyiben a számlán szereplő adatok mégsem megfelelőek, vagy hiányosak (pl. a számla nem megfelelő névre lett kiállítva), azt a csomag kiszállítása előtt még van lehetőség javítani.